Fikriye1 merhaba bir tanıdıgım da aynı durumdaydı zamanında dogum yaptı sorunsuz , bir diğer tanıdıgım 7aylıkken dogum yaptı bebegı küvözde kaldı fakat sapa sağlam cıktılar 😍 erken dogması da kötü seyler olacagı anlamına gelmez boyle dusunursenız içiniz rahat olur stressız olursunuz 🌸
Yalnız şunu soylemem gerekıyor o bahsettıgım kısıler hep dinlendı hastane hariç kalkıp bır yere gıtmedı yattılar sürec oyle ılerledı serklaj sonrası