Mercan0652 Rumeysaeliz bende 30+1 oldum da pelvik kas tarafım açıyor yürürken falan ya sizde de oluyor mu yatakta bacağımı zor kaldırıyorum bazen yürüyümem falan değişti normal mi acaba bebek agirlastikca mi oluyor bu 😅
Zlfiyee mcansu daha belli değil ama ben normal doğumdan çok korkuyorum kendim sezeryan isteyecem gibi duruyor
DENIZ_55 E22 bizde 30+2 haftaligiz canım aramizda 3 gün var 😍cinsiyeti ne sizin acaba bizim prensesimiz olacak 💗
bravo61 Abilikardesli şükür canım iyi geçiyor arada ağrılar felan garip şeyler oluyor ama hamilelikten kaynaklı normal diyorum ama sakin stressiz geçiyor genel olaral. Senin nasıl geçiyor canım benim kızçe olcak senin cinsiyeti ne
Abilikardesli bravo61 benimde iyi geçiyor bazen stres oluyor tabi🙃 bir oğlum var şimdi kızıma hamileyim 🥰