Eemmyy aslında Batın Arhan olunca oluyo sanki, Arhan başta olunca pek olmuyo gibi ama içinize sadece bu ikisi siniyosa o şekilde düşünebilirsiniz. Bizim de evlilik öncesi sadece erkek olursa kısmı belliydi o da oldu çok şükür, Derin de benim kızda hep sevdiğim bir isim. Aynı şekilde düşünmüşüz demek ki isimleri 🌸