Kızlar selam, ilk kez buraya yazıyorum. Bir konuda fikrinizi almak istedim. Henüz cinsiyeti öğrenmedim erkek ve kız ın alternatifler belirledik. Erkek ismi tamam gibi kafa karısıklığı giderildi ☺ kız için de iki isim düşünüyoruz biri Adaa olsun istedik. Diğerleri de Defne Derin Mercan İdil Sare. Bunlardan biri ya da başka isim önerisi olan var mı?