Gizeminannesi Kızlar kadın doğum doktoru öneriniz var mı? Bide orda doğum yapmış biri hastane nasıl temiz mi? Yemekleri vs.
Accountant Gizeminannesi Farabi hastanesi Mehmet Özgür gelen i tavsiye edebilirim Fatih’te hiç gitmedim
ikibaloglanannesi Gizeminannesi İkinci sezeryanı olacağım nisanın ikinci haftası tabiki de önerim Ayhan Bey👌🏻💫
Gizeminannesi Accountant bende oraya o doktora gidiyorum fakat bugün bı tanıdığım hastane de yatıyordu yanına gittik, odalar berbat halde, buz gibi petekler var ama çok hafif soğuk denilecek kadar az çalışıyor pislik içinde odalar
Gizeminannesi Accountant yeni yapıldı ya orası odaları güzel temiz televizyon felan var Farabi de o yok
ikibaloglanannesi Gizeminannesi Ben 2 sene önce Farabi de sezeryan oldum (murat Epozdemir💫)odam iki kişilikti ve çok temizdi. TV de vardı. 2 saatte bir çöpleri gelip alıyorlardı.
Mor-kelebek Gizeminannesi ben önceki gebeliğimde filiz hanıma gidiyordum çok tatli bir bayan tavsiye ederim ama benim gebeligim sonlanmak zorunda kaldı devam edemedim yani doğumhanesi bilmiyorum. Ama fatihte başka bir ameliyat sürecim oldu hem odaları temiz hem hemşireler sekreterler iyiydi.Dedigim gibi doğumhane kısmını bilmiyorum yanlış bilgi vermiyeym ama kontrol için filiz hanımı deneyebilirsiniz
Kubrasrlozd Gizeminannesi ben orada doğum yapmadım. Ama Ümmügülsüm Kuyucu doktor var onu kesinlikle öneriniyorum. Özel de çalışırken onda takipliydim çok üzüldüm gidince eğer orada doğum yapmak istiyorsanız Ümmügülsüm Kuyucu yu kesinlikle öneririm
Gizeminannesi minikk_mucizem ben şuan 34 haftalık oldum. Bana 2 hafta sonra mutlaka gel dedi doktor Farabi takipliyim ama odaları berbat şekilde o yüzden fatihe geçmeyi düşündüm
Enmomy Gizeminannesi farabide zorunlu doğum vs yaptırıyorlar diye biliyordum . Bende Fatih’e gidiyorum . 33 haftadayım
Ozzzzz minikk_mucizem sezeryan doğumu siz mi istediniz yoksa bebeğin duruşuna göre mi karar verildi. Kaçınca haftada belli oluyor merak ediyorum.
minikk_mucizem Ozzzzz benim ilk doğumum sezeryandı dolayısıyla buda sezeryan oldu farabide olmuştu suyum gelmisti açıklık yoktu