Ayseee34 bu arada çabuk ilerler o ay adetliyseniz hemen başlar yani ilk dosya açtırıp işlem uzun ama sonrası kolay tüp bebekte olursa kişiye göre degisiyo bende mesela rahim dinlendirme oldu topladiktan 2 ay sonra transfer oldu ama aynı ay içinde bütün işlemleri bitende var