byzblcm Ben yaptırıyorum canım ama daha başlamadık işlemlere iki kez aşılama yapıldı ama olumsuz oldu Şimdi ameliyat olacağım ameliyattan sonra tüp bebek beş kişiydik odada kimine iki kim ne bir koyuldu ama bu neye göre nasıl belirleniyor hiçbir bilgim yok bu konuda ben de iki tane koydurmayı düşünüyorum yaş itibari ile 30 oldum evet belki çok değil ama bana göre çok yaş geçiyor artık ikiz olmasını da istiyoruz inşallah hayırlısıyla bakalım