Yasemnnnnn doktora gittim alttan Muayene etti idrar verdim 4 güne çıkar dedi normal idrar testi istemedi sanırsam bu kadar yani ilaç yazmadı bana 4 gün sonra gel dedi ama iyi gibiyim ben anlamadım bol bol yoğurt yedim kaşıntım falan gitti hala süt kesiği gibi geliyor ama çok fazla değil ilaç kullanana kadar geçecek gibi 😂😂