Merhaba ben mantardan çok çektim hala çekiyorum. Yarın kontrolünüzün olması çok iyi olmuş, muhtemelen krem ve fitil yazar. Bide hazırlıklı gidin alttan muayeneyle bakacaktır bilginiz olsun🥹 çok korkulacak bir durum değil korkmayın, abur cubur ve şekerli şeyler inanılmaz tetikliyor