Eymenkuzusu minkmom_25 hahaha bu ara tahmnlerim de tutmuyo benmki de erkek olark gozukuyor ama doktr emin olmasada kiz dedi 😌
Anneyimmmben Serapkayaa1234 erkek gibi geldi bana ama daha çok küçük. Kız olsaydı bu pozisyonda 3 çizgi olurdu
Serapkayaa1234 Ozlemdemir dimii kız bende öyle dusundum ama bazı arkadaslarda ekran yakınlaştıgı icin öyle duruyor erkek yazmıslar yorumda 😂
Sedanuryamac Serapkayaa1234 sağ Salim kucağına almayı nasip etsin Rabbim bence kız içime öyle doğuyor hislerime de genellikle kuvvetlidir🥰🥰🥰😍😍
Serapkayaa1234 Sedanuryamac amin insallah canım tesekkur ederım sanaa haber veririm herseyin bası saglıklı olması tabi ❤️🤲🏻🌸