
kızlar 11+1 haftalıgız hic anlamam boyle ultrason fotograflarından ama bana üstteki pipi gibi geldi pipi olsa daha kucuk olmazmıydı ama sanki büyük gibi haftasına göre ya 😂 tahmini olan anlayan varsa yorum yapabilirmi cok merak ediyomuş insan gercekten 🥹 Allahım olmayan herkese nasıp etsin hamilelerede saglıkla kucagımıza almayı nasıp etsin 🤲🏻