Rtbli ben ilk hamilelikte badger kullanmıştım hiç çatlağım olmamıştı ama karnım da çok büyük değildi. 2. Hamilelikte ihmalden nemlendirmeye biraz geç başladım ve karnım da birinciye göre daha büyük ve 28. Haftadan sonra özellikle ilk sezaryen dikişinin kenarlarından biraz çatladım. Hemen badgere sarıldım yine çatlama durdu şuanlık memnunum.