1tosbikannesi Baharkle ya çok güzel bir duygu dimi 🥹 çarşamba günü gideceğim bende inşallah duyabiliriz 🌸
Gizem1504 Baharkle 7+2yim bende yarın giseceğim çok şükür duymuşsunuz :) darısı bana inşallah karından mı baktı
Edizhr Baharkle yumurtlamaya göre 5+3 normal adete göre 7+6 canım kendim yumurtlamaya göre hesaplıyorum
Baharkle Ebruyar Allahım en kısa zamanda hayırlısıyla sanada güzel haberi almayı nasip etsin inşallah🤲🤲🌹
M_R_E 3 düşükten sonra o kalp atışı sesini duymayı o kadar çok istiyorum ki çok şükür bir oğlum var 9 yaşında ama kardeşi olmasını çok istiyor bizde tekrar denemeye karar verdik inşallah rabbim hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde nasip eder 🥹
Baharkle Gizem1504 evet karından baktı,ilk başta karından görünmezse alttan bakarız dedi ama çok şükür göründü. İnşallah sizde duyarsınız 😍
Baharkle Edizhr kese görünürde bebek belki görünmez ama haftaya görünür,ne zaman gideceksiniz insan bekleyemiyor 😀
Edizhr Baharkle 30 Aralık yumurtlama beta 89 ile öğrendim yumurtlamanın 11. Günü testte çıktı 13. Günü kan verdim birde en son 20 ocak ta verdim 1986 çıktı daha da gitmedim öğrendiğim günden beri bekliyorum canım