Yektek22 ben adete iki hafta kala görüşmeye gittim her doktorun yöntemi tedavisi farklıdır kullanacağın ilaçlar dahi kişisellik gösterir. adetin 4. günü tedaviye başladık klomen tarlusal ve puregon iğne verdi dört gün sonra kontrole gittim boyutlarına baktılar bu şekilde 11 gün sürdü tedavi ara ara kontrole çağırıyorlar seni. bu süreçte vitamin takviyesi falan veriyorlar zaten yumurta büyütme ve toplama hiç korkutucu değil verdikleri iğne zaten minicik hissetmiyorsun. 12. gün opu oldum 30 dakika sürüyor en fazla anestezi altında odaya geldiğimde hafif regl ağrım vardı eve gelmeden bitmişti ağrı. sonra embriyolog arayıp gelişimleri hakkında bilgi veriyor taze transfer yapılacaksa opu’dan sonra 5. gün transfer oluyorsun donuk ise 2 adet sonra. dondurulmuş daha iyi bana göre çünkü süreç ağrılı olmasa da zor, yumurta büyütürken o hormonlar rahmini ve zihnini mahvediyor. ilaçlar dahil 200k oldu benim İstanbul Acıbadem