Duyguyy Mide yanmasi ve mide bulantilari hala devam ediyormu cinsiyetini ogrendinizmi durumlar nasil?
Sevdalmira Duyguyy hala bulantı kusmam var hiçbişey yiyemiyorum kız ihtimali yüksek dedi ama kordon bacak arasında göremedik 2 hafta sonra tekrar gidicez
esractn Duyguyy 17+3 olduk ikiz 💕 mide bulantısı, yanma hic bi sıkıntım yok cok şükür. 15 +3de birinin erkek diğerini de bugun kiz gibi dedi🤗 çarşamba ayritiliya gircem netlesir cinsiyetleri😊
Oslem_k 16+3 haftadayım mide bulantısı yok denecek kadar az belirli şeylere karşı ,mide yanması da ara ara Nadiren oluyor cinsiyeti belli gibi ama net olarak bu hafta öğrenicez 😊 sizin ne kadarlık
Duyguyy Oslem_k 15+3 uz biz ama hala sikayetlerim devam edio napicam bilmiyorum cinsiyet hakkinda bi bilgi almadik iki test te yaptirmadik biz
Duyguyy Oslem_k ne gelirse Allahtan dedim %100 dogruda cikmiomus zaten hamileligi kafa karisikligiyla gecirmek istemedim acikcasi
Nezahatozen 16+4 haftalığiz herhangi bi sıkıntımız yok çok şükür ama cabuk yoruluyorum belimin ağrısından duramıyorum bi iş yapınca kızımız olucak ama kesin netlessin diye 13 şubatta tekrar gidicem bu aralar kokular beni mahvetmeye basladi çok şükür başka sıkıntımız yok
Duyguyy Nezahatozen masallah ne guzel ya darisi bana su skntilar bitsin istiyorum dayanamiyorum gercekten gunde 8-9 defa istifar ediyorum 😔 bel agriyincami kiz olurmus
Senanuurrr Nezahatozen Duyguyy 16 +1 olduk mide bulantım azaldı ara ara oluyor eskısi gibi degil cinsiyet erkek 💙
cavbella Duyguyy 17+2 kız 😍 mide sorunlarım hala gecmedi tam olarak.bazen sabahları bulantı oluyor veya yemeklerden sonra hazımsızlık soda içince rahatliyorum çok şükür.keske günde 3-5 soda icebilsek😀
Duyguyy cavbella soda icmek bebegi irilestirirmis bunu ogrenmistim ilk zamanlar gunde 1-2 tane iciyodum ama ondan da tiksindim