Nurerdgn Elats61 bende kullaniyorum hamilelikten 1 ay once basladim dogum yapana kadar kullan dedi doktorum
Gulnur Elats61 ilacin ismini okujnca bike midem kalkti sakin sicakta tutma ilaci igrenc kokmus balik.kokar icemezsin kusarsin.
Elats61 NazlOnartYing bende 3. Kutuma geçtim 4 aylık hamileyim acaba sadece ben mi kullanıyorum diye düşündüm çok kararsız kaldım
EsinKaraglle Elats61 18+4 canım 12.haftadan beri kullanıyorum doktorum verdi zaten neden sıkıntı olsun ki niye tedirgin oldun?
Aniakbulut Bnde 13+0im doktorum bu hafta basla dedi.. sanirim biraz istah artmasi yapiyomus gerci daha bende bi fark olmadi ama..
Elats61 Aniakbulut ben 5 haftalıkken başladım ve şuan hala devam ediyor 16+3 oldu tekrar kullanmaya devam etmemi söyledi
Gizemvencoglu bende 1 aydır kullanıyorum ama içindeki balık yağından dolayı fazla kiloya sebep olabilir mi diye düşünmüyor değilim. Bilgisi olan var mı?
Elats61 Gizemvencoglu aslında kilo aldırma yapıyor olabilir çünkü insanın yedikçe yiyesi geliyor kendimi tutuyorum bende ama yememiz herşeyden daha önemli
Elats61 tugcemre o zaman Harika çok fazla görmedim bu ilacın burda kullanıldığını o yüzden sormak istedim
Papaty İyi akşamlar bende kullanıyorum hamile kalmadan önceden de kullanıyorum şimdide kullanıyorum 8 haftalığız bebişimle içtikten sonra çok fena mide bulantısı yapıyor bende
Elats61 Papaty hamile insandan insana değişiyor demekki bence o yapmıyordur ben 12 aya kadar çok çektim mide bulantısından yemek bile yemedim hiç ama şuan daha rahat ilerliyor herşey şuan da kullanıyorum daha da rahatım mide bulantısı Yok snein de geçer 1 ay sonra az kaldı
Elats61 EsinKaraglle aslımda internet sitesi yüzünden biraz tedirgin oldum 3 ay filan kullanılması öneriliyor filan filan baya şeyler yazdılar acaba benim gibi doktoru öneren var mı merak ettim yoksa bende doktorumu çok seviyorum Harika bir bayan
Elats61 [bilinmeyen] bende Çarşamba test yaptırdım idrar da problem çıktı bazı sitelerde 3 ay kullanılması gerekiyor filan yazıyordu o yüzden acaba benim gibi 4 aylık kullanan var mı merak ettim bende de mide bulantısı filan yapmıyor çok rahat bir ilaç