Crnerkn bende öyle
Asla yani. Azck minicik çıksın boyardım.
Ee şimdi kezban gibi geziorm :/
Modayı hiçbizaman uymamışmdr. Kendi modamı kendim tasarlarım 😀 ondan evet çevremdekiler ombre gibi falanda dese, ben hiç ama hiç sevmiorm şuanki görüntümü
Şişkoladım dip boyam çok fena tipsizim 😀😱