seyma0661 evet evet doktorunuza güvenin yinede🙏🏻 benim aynı böyle sancılarım cıktıgı zaman sezeryan tarihime iki gün kalmıstı zaten. Sancı hissediyomusun demisti hayır demistim. Cuma günüydü. Sezeryanım pazartesi olcaktı. Sancın baya cıkmıs bi şikayetin olursa haftasonu gel bebegi alalım sancını hissedersin bence demisti. Cumartesi cidden sabahtan bi sancım basladı fenaaa. Cumartesi öglen doguma girdim sezeryan tarihimden 2 gün önce dogurmustum😍