seyma0661 Kızlar sancı mı çıkmış? 34+3teyim iki hafta önce en fazla 20leri gördüm ama şuan anlamadım 60lara kadar çıktı
Hajskdkd seyma0661 seyma0661 kızı korkutmayın yaaahu. Bir şey olmaz Allah’ın izniyle dr ne diyecek bakalım onu dinleyelim❤️🙏🏻
deletedmom43191 seyma0661 sancin çıkmış yani düzenli halde bide ama makat geliş demistin döndü mü acaba bebiş
seyma0661 Hajskdkd sertleşme oluyor sadece 2-3 gündür belime tuvalet sancısı gibi ağrı giriyordu ama çok nadiren
deletedmom43191 seyma0661 ay gel sancıları değişelim bende hiç yok sendekileri bana ver benim olmayan sancıları sana 😅😅
cauuv1 seyma0661 evet yaaa insallah dogum olmaz benim böyle 38. Haftada cıkmıstı direk dogurdum ama belki sey diyebilir sancı var ama sen iyisen sancını hissettiginde gel diyebilir insallah öyle der barii
deletedmom43191 seyma0661 😅😅 hemen onuda al yolun sonundasin sen artık 😅😅 kız miydi erkek miydi senin
deletedmom43191 seyma0661 hiç bilmiyorum bebeğin gelişimi eğer iyise doğuma alırlar eğer gelişimi tam değilse ciğer geliştirici vururlar