xEndless evet canım gittim bı gece hastanede yattım dün öğlen çıktım ama evim uzak buraya beni perinatolga sevk etti yaşadığım ilçedeki doktorum pazartesi perinaltolog kontrolüm var bakalım son olarak ne diyecek ona göre evime gidebilecegim belki ama kanamam geçti şükür