Kızlar bikac gündür vajinamin alt tarafında yani bebeğin çıkacağı yerde diyim şişmiş sanki bebek çıktı çıkacak zaten bebeği hep kasıklarımda hissediyorum diye post ta açmıştım ama bu şişlik kafama çok takıldı daha haftam da küçük 18+6 günlüğüm kızımda doğum yapacağım zaman böyle şişlik olmuştu ağrım sızım yok doktora gitmeli miyim sizde de oluyormu böyle