Ben olsam koymazdim. 😌
Ama sizin tercihiniz begndiyseniz koyarsiniz tabii. Akran zorbaligi denilen şey maalesef her zaman her yerde olacak çoğu zaman ailelerin yetistiremedikleri saygisizliklarina ses cikarmadiklari dogruyu yanlisi ogretmedikleri ve şımarıkca umursamazca yetiştirdikleri cocuklari yuzunden oluyor. Bu durumu cok yasadim kizim şaşı diye ve konuşmasinda artikulasyon bozuklugu var diye. bir cocuklara baktim birde anne babalarina bunlardan olan cocuktan ne olurki dedim. Onlarin bu densizligi yapmasina musaade eden asil onlar. Dur demeyerek yapma soyleme oyle olmaz soyle olur demedikleri icin. Dogruyu yanlisi anlatmadiklari için. Aileler once kendini yetistirsin sonra evlat sabibi olsunlar. Ebeveyn olarak kendini yetiştiremeyen o kadar cok insan varki bilincsizce cocuk sahibi oluyorlar. Ne saygi ne sevgi ne egitim sonrasinda
bunlar yuzunden bizim cocuklarimizda etkileniyor. Fiziksel farkliliklar bilişsel gelisim maddi manevi vs. Sebepler olsun. Hadsizce yetistirilen cocuklar yuzunden oluyor. Ben bir anne olarak cok cektim akran zorbaligindan . Fakat sunu diyeyim Bu isimle mesela benim cocugum dalga geçmez kimseyi dişlamaz kimseyle alay etmez. buna cogu zaman biz büyükler musaade ediyoruz istisnalarda olabiliyor tabi . Ama onceden egitimini verip temelini atmamiz lazim. Yoksa akran zorbaligi denilen sey asil bizim cocuklarimiza yaptigimiz zorbaliktir.