Muzikcianne o kadar egzantrik isimler var ki Mars olsa da bişey olmaz. Çağına ayak uydurur. Alışılmadık isim olunca herkes yadirgiyor 😅 ayrıca benim adımı da bir kediye koymuşlar internette gördüm normal bir ismim var halbuki 😂 anne baba olarak siz seçip koyun ismi. Dışarıdan etkilenip fikir değiştirmenize gerek yok bencee.