Princess_momm bence en asil çiçek😍 kendim bayılıyorum o sebeple değer verdıgım kişilere hedıye ettıgım tek çiçek.
5-6 ay sonrasında tekrar bir operasyon bölgemi kontrol ettırmek ıcın gittiğimde ise special çikolata götürdüm süslü püslü paketli sekıldeydı bilindik markaydı , yani doktorların çoğu ayakta kalmak ıcın devamlı kahve ıcıyorlae bızımkı en azından öyleydı kahveyle iyi gıder dusuncesıyle boş gıtmek ıstememıstım yüzünde mutluluk ıfadesi memnun edıcı olmustu kendı adıma 😃