Princess_momm Kızlar iyi akşamlar 🥰 doğumdan önce son kontrolde doktora hediye verilirmi acaba? Hiç böyle alan oldumu? Doktorumu çok seviyorum bu süreçte çok memnundum alsam kabul edermi acaba.
Canmoms3 Princess_momm doğumdan sonra aldım vazoda canlı çiçek yaptırdım onu götürdüm bide tatlı yaptırdı eşim beraber götürdük
mrvknl Princess_momm ben lsv dükkandan sertifika aldım doktorumun adına oda bu sayede lösemili çocuklara bağış yapmış oldu üstünede güzel bi not yazdık çok hoşuna gitti doktorumun (bu arada bu hediyenin güzelliğini herkes anlamıyo malesef o yüzden anlayabilecek insanlara yapılmalı)
Princess_momm Duruu3 ya😍 ne almayı düşünüyosunuz? Ben parfüm ve ya saat düşünüyorum bilemedim ama aklıma başka birşey gelmedi 🥲.
Duruu3 Princess_momm bende aynen siizn gibi düşünüyorum ama bir türlü karar veremedim çünkü herşey hakediyor😍
Kocamanailem_ Ben devlet hastanesi takipliyim doktoruma çiçek götürmeyi düşünüyorum ☺️ devlet hastanesinde görebileceğim mükemmel bir doktor
Princess_momm Kocamanailem_ yaaa 🥲 özellikle devlet hastanesinde ilgili bir doktorla karşılaşmak büyük şans bencede ala bilirsiniz 🥰.
Gzde4507 Kocamanailem_ bnde devlette yapıcam aksilik olmazsa. Çiçek alınır mı bilmiyorum ama biz tatlı alalım diye düşünmüşük. Doktora ayrı hemşirelere ayrı
evremdoga @“Princess_momm” bence cok guzsl dusunmussunuz gayet sevinir emeginin karsiligini aldigi icin herkes isini yapiyir ama bazi insanlar daha cok ozveriyle yapiyor ve karsiligini hakediyor bence
Princess_momm Canmoms3 doğumdan sonra nasıl olurum nasıl giderim bilemediğim için kendimi iyi hiss ettiğim zaman götürsem daha iyi olur gibime geldi🥲 ama tabi herkes onayladığına göre mutlaka götürücem.
Kkardelenn1 Princess_momm ben doğum sonrası 10. Gün kontrolünde çiçek götürmüştüm kontrole çağırıyorlar zaten o zaman götürebilirsiniz ☺️
anneoluyorumm13 Başka branştan bir doktor benim hayatımı kurtarmıştı benimle çok ilgilenmişti bende ona güzel bir eşarp almıştım ama doktor hanım utandı kabul etmek istemedi beni kırmamak için aldı ama yanakları kızardı ☺️☺️
Byznrcok95 Princess_momm yani bence alınır ben ilk kızımda doktorum tesettürlü bir hanımdı ismine özel kuran yaptırmıştım şimdi bu doktoruma geçen doğum günüydü ben yeni gidecegim kontrole masa üstüne koyması için biblo yaptırdım kişiye özel doğuma da ins başka birşey alacağım
Talentedmom Princess_momm kişiye özel hediye alabilirsiniz doktorun adı yazan bir şey yaptırabilirsiniz
tomrisinaannesi Princess_momm ben doğum sonrası çok güzel bir buket yaptırdım canım doktoruma hakkı ödenmez doğum anında da annem benimle ilgilenen tüm hemşirelere bahşiş dağıtmış ☺️