pnar-06 _tugcee moralim bozulduğunda yalnız kaldığımda dinlenmek amaçlı rap dinlerim ruhumu dinlendiriyo sanki ama her türünü değil belli başlı rapçileri
1devaannesi _tugcee ben normalde çabuk sinirlenmem ama o kırmızı cizgimi biri aşarsa adamı dövüyorum yani niye böyle bilmiyorum esom 2.3 kez o çizgiyi aştı benden uzaklaş dedim kendisini kitlendi odaya 😂😂😂 sorna sorns sakinledim yoksa kötü oluyor yaaa
Mervekaram22 _tugcee doğumdan sonra oldu saçma gelecek ama elimi karnıma koymadan uyuyamıyorum bazen 🙄🙄
_tugcee 1devaannesi Eso kimse kurtarmış kendini demek😂😂sizin sabrınızın sonu da pek selamet değilmiş ozaman
Mervekaram22 _tugcee evet bu da hamilelikten dolayı sürekli hareket ediyor mu diye diye yapıştı kaldı elim karnıma 😂😂😂😂
Nadiya07 Erteleme hastalığı. En iyisini yapayım diye erteliyorum. Basit bir işi bile zorlaştırırım. Malesef.
_tugcee Nadiya07 Evet bu kötü bi alışkanlıkmış☹️En iyisi olacak diye ertelemeniz git gide işinizi daha zorlaştırabilir böyle oldukça
Eylley Nadiya07 dehb diye bişey duydunuz mu? Sadece tek belirtiyle teşhis konmasa da tipik özelliğidir ertelemek
ikibebisannesii_45 _tugcee inadım. Bazen o kadar abartıyorum ki etrafımdaki herkes kendine zarar vermek zorunda kalıyor.
Minikmucizemmm26 _tugcee asla politik davranıyorum yani bı insanı sevmiyorsam asla güler yüz gösteremiyorum ay i ortama girince yüzüm düşer ve ondan rahatsız olduğumu hissettiriyorum. Bir de eğer birine kizdiysam alindiysam anında yüzümden belli olur 🙄