Sitasya hiç sıkıntıya girmeyin lütfen. Koku ve mide hassasiyeti sonsuza kadar sürecekmiş gibi geliyor biliyorum ama 13. 14. Haftalarda çok azaldığını göreceksin. Su an sana çok uzak gibi geliyor ama gelip geçiyor bir şekilde. Kefir, yumurta, havuç, peynir vs iyi geliyordu bana da. Kendi yaptığım yemekleri doğru düzgün yiyemiyordum. Haftada birkaç kez dışardan yiyebilirsin temiz ve sağlıklı içerikleri. Ben dışardan yiyince bulantım ya da yanmam olmuyordu 🥲