Lenan evet doktorum da aynısını söyledi. Gebelikten önce tansiyonum 12 bile olmazdı hep düşüktü şu an da öyle ama arada tavan yapıyor. Birazda evham yaptım yükselince , önceden önlem alınması daha iyi diye düşünüp asla aksatmayı düşünmüyorum tedavimi. Hele ki kuzenimin olayını duyunca daha çok üstünde durmaya başladım . Yanına bile gidemiyorum o psikolojıyle beni yanlış anlar diye çünkü anlıyorum çok zor bişey. Allah düşmanıma bile yaşatmasın🙏