zgeGen bende aynısını sordum neden ihmal ettiler diye . Doğal olarak kendisine bişey diyemiyorum su an annesi hep geri eve gönderdiler normal hamilelikte olur dediler diyo. Cuma günü gittiğinde de zaten ölmüş bebek . Belki doktoru daha önce sezeryana alsaydı şu an yaşıyordu bebeği