ibcmom biz de doğudayız da daha en doğuya gidecez 😅 ne olacak hiç bilmiyorum en doğudan gelenler de söylüyor oralarda hep elektrik su kesintisi oluyormuş bizim bulunduğumuz bölgeye de diyorlar senelerdir çözülmedi diye doğuda bu sıkıntı hep var galiba ya