biizaaa Kızlar 1 hafta öncesine kadar hiçbir şey yoktu ne oldu anlamadım hep içtiğim su zaten market suyu içeriz ama tası bi tuhaf kokusu bi tuhaf sanki çok beklemiş bi suyu içiyormuşum gibi hissettiriyor 19 haftalığım bu arada yaşayan var mı merak ettim
Rosemihra biizaaa evet sadece Hamidiye su içebiliyorum küçük şişede olan en miniği :) eşim paket paket alıyor son haftalarım bi de
Angel19 biizaaa bende 19 haftalık hamileyim sudan ilk öğrendiğimden beri tiksindim içemiyorum.dolaba koyup içiyorum soğuk olmazsa yutamıyorum suyu. Sudan tiksinen birkaç kişi var etrafımda kesin kızın olacak dediler ama oğlum oluyo sizin cinsiyet nedir 🥰
Filtekahvee Hahaha 8 haftalıoım bi kaçgündür bana da suyun tadı aşırı kötü geliyor çevrendekiler garipsiyor 😀😀
biizaaa Filtekahvee ben de herkeste ilk haftalarda duymuştum su bile içemiyorum diye bana da ilk haftalarda olmadı şimdi olmaya başladı kötü bi durum ya
biizaaa Angel19 ben de en başından beri soğuk su içiyorum ailem linçliyor hatta beni bebeğin gazlı olacak diye 😅 çok da kafaya takmamaya çalışıyorum çünkü ılık su midemi bulandırıyor benimde bebeğim erkek Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin
Gizem9191 Angel19 aaaa inanamadım şu an 🥹 ben de 19 haftalığım. Ben de ilk zamanlar aşırı tiksindim. Marka değiştirdim . Ve benim de oğlum olacak inşallah 🥹🥹🥹
biizaaa ibcmom evet zaten genellikle ilk başlarda kokuyormuş tadı değişik geliyormuş bende de sonradan başladı 😂
deletedmom43191 biizaaa bazı markalar bozdu iyice ALLAH IN verdiği suya bile hile yapar oldular biz elmacık marka kullanıyoruz çok lezzetli 🥰🥰
ibcmom biizaaa yok kız daha hamile falan değildim yani kokuyodu çayı falan musluk suyuyla yapmıyordum suan musluk suyuyla yemek yapıyorum 😂 belki filtreleri değiştirmişlerdir skdjsk
biizaaa ibcmom doğuda yaşıyorsanız sularla çok oynuyorlar depremden sonra düzelemedi yani ben o tarafta yaşıyorum o yüzden diyorum çeşmelerden sapsarı aktığı da sık sık oluyor hatta şişenin dibi tamamen beyaz kum gibi görünüyor