Nurkl kimyasal olması iyi bende atlattım dış gebelik olmasından çok çok iyi çok geçmiş olsun ben kimyasal gebelik düşğk yaşadığım ay yine hamile kalmıştım yani kanamamamın olduğu gün 17 Haziran son adet tarhimde 17 Haziran korunmadım ve hemen aynı ay hamile kaldım