Bebebebem Bakın bende böyle bi gebelik geçirdim. Lekelenmem oldu, kanamam oldu ama beta değerim hiç düşmedi. Özele gittim ne kese gördüler ne bebek kimyasal diyip yolladılar. Başka bir doktora gittiğimde düşük yaptığımı söylediler. Keseyi düşürdüm aradan 1 hafta geçti beta değerimin düşmediğinin farkına vardık. En son ağrılarla acile gittiğimde bebeğin ikiz olduğunu birinin rahime diğerinin tüpte kaldığını öğrendim. Tüpteki bebek kanamaya sebep olmuştu ve iç kanaması geçiriyordum. Sol tüpüm alınmak zorunda kaldı. Aslında hamileyken bu tür şeyler hiç aklımıza gelmiyor, kanamayla atarım yada müdahale gerekmez diye düşünüyoruz ama çok ciddi olabilir. Kontrolünüzü bırakmakmayın. İnşallah bu tarz bir şeye sebep olmaz