Gonalf kullandım 5 gün. 5 yane yumurta vardı 15 ile 17 arasıydı doktor 3 gün daha kullan gel çatlatma iğnesi yapalım dedi. İğneyi yaptıgım son gün kasık agrım çok oldu. Ertesi gün gittim baktık yumurtaların hepsi birgün önce çatlamış dedi agrı oldugu gün yani. Çatlamadan bir gün önce ilişki oldu çatlama günü olmadı diğer 3 günde değerlendirdik. Sorum şu 22 ocakta çatlama olduysa ne zaman adet olmam lazım. Hiç test yapmadım âdet ağrılarım da var olucak gibiyim. Dün gece ciddi bir kasık agrısına uyandım sonra geçti. Bana fikirlerinizi söyler misiniz. Test yapıp negatif görmekten çok yoruldum