Nazliip merhaba canım senin ilk postunu görmüştüm doktor kalbinin yavaş attığını söyledi diye bişey yazmıştın seni üzmemek için yazmamıştım ama birebir aynısını Eylül ayında yaşadım,bende ilk muayeneye gittiğim zaman doktor çok yavaş attığını söyledi hatta her an durabilir dedi çok korkuylaydım,1 hafta sonra kontrole gittim 9 haftalık olması gerekiyorken 8 haftada kalmıştı ilk gebeliğimdi dünyam başıma yıkılmıştı sonra hastanede yatış yaptılar alttan 4 saate bir ilaç veriyorlardı rahim genişlemesi için sonra sabahta kürtaja alındım hiç birindede acı hissetmedim 40 güne yakın kanamam oldu,şuan çok şükür tekrardan gebeyim 8 haftalık oldum bugün geçen hafta kontrole gitmiştim kalp atışı içinde gayet olması gerektiği gibi normal dedi doktor 156 atıyordu ama diğer gebeliğimde 90 zor görüyorduk,kendini üzme lütfen Allah en yakın en hayırlı zamanda tekrardan nasip etsin