Nazliip Başınız sağolsun bende 17 haftalıkken kaybettim bebeğimi. Benim bebek büyük olduğu için farklı işlem olmuştur ama sizin nasıl geçer bilmiyorum. Ben ilk önce doğum yaptım, sonra kürtaj oldum. Korkmayın, kürtajdan sonra hiç birşeyiniz kalmıyor. Allah yardımcınız olsun geçmiş olsun🥺