Benimde karnımda hafif bi şişme var. Gaz mı bebiş mi bilmiyorum 🙂 ama pantalonla tüm gün işyerinde oturmak zor olduğundan bir buçuk aydırhiç düğmeli bişi giyemedim tayt larla tuniklerle gün geçiriyorum rahat olsun diye aldım iki üç tane hamile alt kıyafeti onlara başlayacağım artık pantolonlar çok sıkıyor çünkü 🙁 bu arada 10+5 yiz erken mi başladık ne 🙈