crash 10.haftama girdim kilom aynı hiç değişmedi. karnım normalde dümdüzdü bu haftadan itibaren çıkıntı var ve pantolon kapatmak zorlaşmaya başladı bu mümkün mü ?? Karın çıkması?
BayanYaman crash ilk başlarda gaz çok oluyo canım karın bi şişiyo kıyafetlerde falan rahat edemiyorsun bi süre sonrada gaz gidiyo yerini hamile göbişine bırakıyo iç karnın geniş değilse böyle oluyor 😊
Smyy crash 11 haftalık hamileyim ve benimde kıyafetlerin olmuyor artık ve 1 kilo verdim , yavaş yavaş büyüyor göbişler 🙂
Asli2663 crash canım ben 61 kiloydum hamile olduğumu öğrendiğimde şuan 14.haftadayız hala 61 kiloyum ama karnım büyüdü ve pantolonlarım dar geldiği için kesinlikle giymiyorum. Çorap ve elbise giymeye gayret ediyorum,henüz alışveriş yapamadım çünkü
Aysenurtsr 10 haftaligim bende . Karnim 2,3 haftadan beri var, ama ara ara gazdan dolayi iniyordu sanirim🙂 44 kiloyum sadece 600 gram aldim vermedim almadim kaldi oyle 🙂 bu yuzden de cabuk cikiyormus ve ic karindan dolayida hemen cikabilirmis gobek.
NaimeYilmaz Gazdır o. Gaz inanamıyacagn kdr fazla şişirıyor 16-18 haftalar arası bile ilk gebelkte erken ama bazısının cıkıyor göbeği ama suankı gazdır emn ol 🙏 benmde yeni yeni cıkıp göbegm bende basta hep bebek sanıodm gaz gıdnce ınıo göbek ☺
Elfdrnncm Benimde 12. Haftam olacak yarın ama göbek 5 aylık gibi kızlar . gaz mıdır dicem ama 10. Haftadan beri böyle. Görenler hamile olduğu mu anlıyor bence.
Hilalakar Elfdrnncm benimde öyle gören 5-6 aylık diyor ama 3. ay yeni bitti 😒😂 zaten biraz göbeğim vardı gaz bebek derken fazla büyük görünüyor 🤦🏻♀️🤰😂
Ecce gobek cikmasi harika bi his bence 😊 bende 2 kilo verdim bulanti ve kusmalardan 😒 11. haftamdayim ama gobegim cikti pantolonlarim olmuyor skyr 🙂
Ecce crash gobek cikmasi harika bi his bence 😊 bende 2 kilo verdim bulanti ve kusmalardan 😒 11. haftamdayim ama gobegim cikti pantolonlarim olmuyor skyr 🙂 ic karnimiz dar demekki ☺ bu arada 47 kiloydumm 45 im suan
Ecege 11 haftalığız bizde . Azıcıkta olsa belli oldu. Pantolonlara elveda ettim. Tayt kullanıyorum ☺ Çok güzel birşey 😁
meav Bel çevresi kalinlasiyor hanımlar o yüzden göbüşler büyüyo bende 12 haftaligim hiç kilo almadım fakat bir gaz ve göbek 😣