Elif160 Kızlar bu aralar hftada 3 kez girdim ultrasyonun bebege zararı var mı cok girmenin zararı var mı
Tgcdmr Elif160 Canım ben çok rahatsılanmıstım bir haftada 3 kere ultrasona girdim 4. Kez gitmiştim kendi doktoruma bana demişti ki sürekli ultrasona gitmek bebeğin vücudunda yanık lekeleri yapabilir ve zarar verebilir gelişimine demişti bilgin olsun
Deletedmom00251 Deletedmom2232 Minikkus65 niye böyle yapıyorsunuz yaaa kız bişey sormuş seviyeli olun biraz allah allah sorunsallarınız da bi bitmiyo
Deletedmom2232 Elif160 eve cihazmı aldın kız o kadar girilirmi ne olursa olsun elektronik radyasyon olan bir cihaz ☺️
Elif160 Deletedmom2232 farklı bi zararı varsa bilemem ama radyasyonlu deil doktr kendisi radyosyon yok ultradyonda dedi. girme sebebimde rahatsızdım Keyiften deil yani