peaceandlove Çok üzüldüm çok stres yaptım bende ama dinlenmek cok iyi geldi. Hastanede calisiyordum ve 4 yasinda oğlum var hic yoruldugumun farkinda bile degildim. Kontrole diye gittim dr bizi bi telaşlandirdi bu halde calisamazsin dikis atabilirim vs dedi,tam sinirdaydi benim de dikiş atılacaktı ciger geliştirici yapıldı endol ve progestan kullandım o süre zarfında çok şükür toparladım gerek kalmadi . Dinlenmek çok iyi geldi sizde görürsünüz inşallah. 38 de alacak beni de doğuma 15 günüm kaldı. Hayırlı kolay dogumlarimiz olsun inşallah