Merhaba ben 31 haftalık hamileyim dün gece sancı yaşadım detaylı muayeneler sonucu bebeğin başının baskısıyla rahim ağzını kısalttığını ölçtü doktorum Progesteron kullanmaya başladım bugün dinlenme bol su içme önerdi, ilk kez sancım olmuştu. Sizde sancı oluyor mu?