Annekuzusu06666 Elacihangir bende senin beta hCG değerlerinde gidicem göremezse banada bakar düşüncesindeyim de bakalım daha pazartesiye çok var 😣cuma da kan vericem bide be kuzum
Elacihangir Annekuzusu06666 keseyi gördük biz ,ama değere bakmadı tekrar gerek yok dedi 2 hafta sonra bebek için gel dedi Banada zor geliyor beklemek 🥲😆 inşallah sende güzel haberler alırsın
momkrm19 Annekuzusu06666 arkadaşlar gebelik bulantısı için Sıcak suda taze zencefil dilimleri bekletip çayını içmeyi deneyin , bir de Nbtlife ın Femvit diye bir takviyesi var onu sa deneyebilirsiniz. Şifa olsun
Elacihangir Annekuzusu06666 bende miyim var birde ondan ağrın olabilir dedi küçük dedi ama doğumda büyümüş olursa alırız dedi
Elacihangir Annekuzusu06666 sağlıcakla alırız kucağımıza inşallah benim üçüncü bir oğlum bir kızım var