bkdusunenanne Annekuzusu06666 ben 6 ay kullandım 5 haftalık falan başladıı ilaçla durdum içmediğim gün o kadar kötü oluyordum ki bir aydır falan iyiyim 6 ay olduk bitti şuan 7ye girmek üzereyim
Elacihangir Annekuzusu06666 aynıyız bugün keseyi gördük 2 hafta sonra gel dedi benim çok bulantım var
momkrm19 Annekuzusu06666 arkadaşlar gebelik bulantısı için Sıcak suda taze zencefil dilimleri bekletip çayını içmeyi deneyin , bir de Nbtlife ın Femvit diye bir takviyesi var onu sa deneyebilirsiniz. Şifa olsun
Nuray1905 Annekuzusu06666 verebilir benim 5 haftalıkken vermişlerdi herhangi zararı yok yani ama dediğim gibi doktoruna söyle. Benim de çok kötüydü uyuyamıyorum geceleri canım acilden serum alıyordum sürekli hiç bişey yiyemiyordum
Annekuzusu06666 Nuray1905 benimde bugün başladı iştahım açık ama yiyemiyorum bulantıdan ya pazartesi randevumuz var 5+1 oluyorum gidince söyleyeyim verirse inşallah
Ecems Prilam verdi bana da doktorum 7.hafta gibi çok arttı bulantım, 11+3 deyim hala bulanıyorum maalesef ama prilam biraz daha yemek yediriyor en azından…
Elacihangir Annekuzusu06666 vajinal muaneden mi ,iki kez baktı ptesi ve bugün hiç bir zararı yok dedi ama tabi herkesin kendi kararı saygı duyarım
Annekuzusu06666 Elacihangir bende senin beta hCG değerlerinde gidicem göremezse banada bakar düşüncesindeyim de bakalım daha pazartesiye çok var 😣cuma da kan vericem bide be kuzum