Flowermom0 şikayetvarda yazanlar mesela 60 aylığına 100 aylığına 400 binlik eve girmişler adam diyor ki 29 aydır ödüyorum kurada hala çıkmadım o zaman 1 ev parasıydı şimdi pul oldu para diyor. O yüzden kısa vade ama yüksek ödemeli mantıklı, biz fuzulden arabaya girdik 800 binlik 20 aylığına 21 kişilik gruptayız kurada çıkarsa daha önce parayı verecekler çıkmazsa en son mayısta teslim olacak bizde bekliyoruz bakalım