Flowermom0 canım ödediğin para kadar şansın var diyim. Yani faiz almıyorlar ama eğer yüklü bi para veremyeceksen aylarca beklersin ki bu da alacağın evin yada arabanın fiyatını boşa çıkarıyor. Her ay her şeye zam geliyor malum. Biz araba için girmiştik ama verdiğimiz paranın sürekli üzerine ekleme yapıyorduk, fiyatlar sabit kalmıyor verdiğimiz paraya da istediğimizi alamayacaktık. 2 çekilişten sonra çıktık biz tabii ki önden verilen komisyon parasını alamiyorsun. O para bi nevi danışmanlara gidiyor. Ama eltimin parası çok olduğu için nerdeyse evin yarı parasını verdi 2.cekiliste evini aldı. Şuan kalan taksitleri ödüyor. Şikayet edenlerin çoğu büyük ihtimal söylediklerimden kaynaklı, sistemden çıkmak isteyip komisyon parasını da alamadiklarindan.