Eda42_ film hakkinda yorum yapamam pek bilgim yok ama kendini üzme %100 hamile kalamazsın denilen bir çok insan hamile kaldı tıp yanılabilir ne kadar bunu itiraz edecek kişiler de olsa kader bir şekilde yolunu buluyor bol bol dua et bitkisel yollar araştır ilaç kullanman gerekiyorsa ihmalde etme tabi doktoruna sorarak bitkisel şeyler kullan seni tanımıyorum benimde çocuğum yok senin için sık sık dua edeceğim bir de tek doktorda takılı kalma her doktorun bilgisi tecbübesi aynı değil inşallah buraya güzel haberleri tez zamanda yazarsın ❤️