Eda42_ Arkadaşlar rahîm filmi çekindim doktor rahîm çok dar küçükmüş istenildiği gibi değil dedi ama ben bu kadar beklemiyordum 😢😢 görüntüde bile görünmüyor anlayan olursa hani bu şekilde dar olup sağlıklı gebelik olan oldu mu ben Umudumu yitirdim sanırım ben anne olamayacağım artık şuan çok çaresiz kötüyüm 😔😔 en net bu şekilde var
Sevim1902 Eda42_ benim yapışıklıkta dolayı rahim görünmuyordu artık çok küçükdü histeroskopi oldum .size doktorunuz önermedi mi histeroskopiylr genişletilebilir diye biliyorum
Eda42_ Eda42_ Bak bu canım film @Yektek22 senin rahîm de sorun yok ne güzel işte bende olduğundan dar
Eda42_ Sevim1902 Canım bu rahîm filmi boş gebelik oldu Aralık’ta ondan sonra çekindim 2022 yılında yapılmıştı histeroskopi laparaspoki tekrar olur muyum bilmiyorum çünkü orada genişleme yapılmış raporda öyle yazıyordu demek ki daha fazla olmuyor
Eda42_ Eda42_ Arkadaşlar benimle aynı durumda olan yok muu yaa lütfen sağlıklı gebelik evladını kucağına alan var mı çünkü benim umudum kalmadı artık 😔😔
Efcmm Eda42_ film hakkinda yorum yapamam pek bilgim yok ama kendini üzme %100 hamile kalamazsın denilen bir çok insan hamile kaldı tıp yanılabilir ne kadar bunu itiraz edecek kişiler de olsa kader bir şekilde yolunu buluyor bol bol dua et bitkisel yollar araştır ilaç kullanman gerekiyorsa ihmalde etme tabi doktoruna sorarak bitkisel şeyler kullan seni tanımıyorum benimde çocuğum yok senin için sık sık dua edeceğim bir de tek doktorda takılı kalma her doktorun bilgisi tecbübesi aynı değil inşallah buraya güzel haberleri tez zamanda yazarsın ❤️
Sevim1902 Eda42_ histeroskopi kamera ile girilerek yapılıyor .işlem öncesi bana rahim filmi çekildi sonrasında kontrol rahim filmi çekilmesi gerekiyor nasıl olmuş diye .
Eda42_ Sevim1902 Yok canım Aralık’ta kendiliğinden gebelik olmuştu boş gebelikten kürtaj oldum işte tekrar doktora gitmedim 14 Şubat’ta infertilitesi bölümüne randevu aldım gideceğim ne olacak bilmiyorum ama tekrar histeroskopi sanmıyorum çünkü doğuştan olan darlık deniyor öncesinde raporda var işte genişleme yapıldı diye
Sevim1902 Eda42_ Allah büyük inşallah vardır bir çözümü🤲 devlet hastanesi pek ilgilenmıyor malesef ben 3 kez kürtaj oldum rahim filmi istedim gerek yok dediler yapmadılar . Özel klinik doktorum tüp bebek doktoru .
Eda42_ Sevim1902 Hayırlısı diyorum canım artık Herşey Allah’tan rabbim hayırla sağlıklı uzun ömürlü evlat nasip etsin inşallah herkese