Deleted33000 24+2 son birkaç haftaya kadar hep aşağıda hissediyordum şimdi bazen aşağıda bazen göbek deliğinin oralarda hissediyorum. Bi de benimki en son detaylı ultrasonda baş gelişti hatta başını kanala baya dayamış çok aşağıda bebiş kendisini oraya sıkıştırmış bi de zayıfsın içeride alanları daha dar oluyor dönmesi zor bundan sonra böyle gider muhtemelen demişti detaylıyı yapan doktor. Ben de sanırım aşağıda hissettiğim elleri yukarı da hissettiğim ayakları diyorum ama belki de o zamandan beri dönmüştür. Aşağıda olduğu için ağrılarım çok fazla oluyordu hala oluyor maalesef bi de ara sıra kasılmalarım oluyor bi noktada toplanıyor falan haftaya kontrolüm var bakalım. Ama daha bu haftalarda aşağılarda olması normal zaten 20. Haftadan sonra falan yavaş yavaş yukarı çıkıyorlar diye biliyorum