Kızlar 18+5 haftalık hamileyim erkek bebek bekliyorum inşallah ama bebeği hep kasiklarimin arasında hissediyorum doktor randevuma var daha inşallah detaylı ultrasonda da soracağım ama benimle aynı olan varmı merak ettim hareketleri filan net hissediyorum aslında ama ana yüreği işte merak ettim sizlerde durumlar nasıl 🥰🥰