bthn_slm Az miktar da olsa daha fazla kişinin faydalanabilmesi için 50 kişiye 1000 tl daha makul gibi
Efcmm NaimeYilmaz 50 kişiye ulaşması daha iyi olur bence şu anın ekonomisine göre 1000 tl az olsada en azından bez mama gibi şeyler alınabilir umarım ihtiyacı olan birine çıkar
Poyraz07 2cocuk2kopek bez her türlü alınır ama 5000 bebek arabası yada besık vs alınabılır ihtiyaç gorur yanı belkıde çok ıhtıyacı olan bırılerıme cıkacak
Ecoly NaimeYilmaz bende isterim ki bir çok anne faydalansın bu ödülden ama 1000 lira arkadaşların dediği günümüzde pek bir ihtiyac karsılamıyor malesef. Ha belki destek olur o ayrı :))
Cengizfatma73 Bence 50 kişi ye 1000 TL daha mantıklı Hem daha fazla kişi yararlanmış olur Durumu olmayan da var Allah herkesin hakkında hayırlısını hayır etsin inşallah
Brgmde Bana cıksa da tabiki çok sevineceğim bebeğimin eksiğini odasının bir eksiğini alırım. Ama inşallah bendende cok ihtiyacı olan birine çıkar 🩷😍 bana sorarsankz 10 kişiye 5000 tl makıl enazından beşik bile alınabilir hatrı sayılır. 🩷🩷🩷
Alyadnz33 NaimeYilmaz 50 kişiye 1000 TL daha iyi olur hep 50 kişi yararlanmis olur en azından bez ıslak mendil parasi